سیاست حریم خصوصی

ما که هستیم

نشانی وب‌سایت ما: https://www.tp-pub.com است.این وبسایت متعلق به انتشارات طلیعه پویش به شماره ثبت 8214 است که در سال 1386 از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز چاپ و نشر کتاب به مدیریت مهدی روشن دریافت نموده است.ادرس دفتر مرکزی ما همانطور که در صفحات مختلف سایت ذکر کرده ایم

تهران، خیابان انقلاب، خیابان اردیبهشت جنوبی، کوچه نیکوکار، پلاک 5 طبقه همکف

کدامیک از اطلاعات شخصی را جمع آوری میکنیم و چرا

دیدگاه‌ها

هنگامی که بازدیدکنندگان نظرات خود را در سایت می‌نویسند، سیستم بطور خودکار اطلاعاتی را که در فرم نظرات و همچنین بازدید کننده‌ها ارائه می‌شود را برای تشخیص هرزنامه ها یا هکرها جمع آوری می‌کند.این اطلاعات شامل IP سرور و ادرس سیستم عامل شما می باشد.

ممکن است یک رشته ناشناس ایجاد شده از آدرس ایمیل شما به سرویس Gravatar ارائه شود تا ببیند آیا شما از آن ایمیل استفاده می‌کنید. سیاست حفظ حریم خصوصی خدمات Gravatar در اینجا در دسترس است: https://automattic.com/privacy/. پس از تأیید نظر شما، تصویر نمایه شما در متن نظر شما قابل مشاهده است.

رسانه

اگر تصاویر را به وبسایت آپلود کنید، نباید آپلود تصاویر با داده‌های مکان جغرافیایی (EXIF GPS) شامل شود. بازدیدکنندگان وب سایت می‌توانند هر گونه اطلاعات مکان را از تصاویر در وب سایت دانلود و استخراج کنند.

فرم‌های تماس

کوکی‌ها

اگر شما نظر خود را در سایت ما ثبت کنید،یا از سایت ما خرید کنید ممکن است برای ذخیره نام، آدرس ایمیل و وب سایت خود و ایجاد حساب کاربری تصمیم گیری کنید. اینها برای راحتی شما هستند، به طوری که شما مجبور نیستید دوباره وقتی قصد خرید مجدد یا ارائه نظر یا دیدگاه در سایت دارید، اطلاعات خود را وارد کنید. این کوکی‌ها یک سال طول خواهد کشید.

اگر از برگه ورود ما بازدید نمایید، ما یک کوکی موقت برای مشخص نمودن اینکه آیا مروگر شما کوکی قبول می‌کند را تنظیم می‌کنیم. این کوکی محتوای اطلاعات شخصی شما نیست و وقتی مرورگر شما بسته می‌شود از بین می‌رود.

هنگام ورود به سیستم، ما همچنین کوکی‌ها را تنظیم خواهیم کرد تا اطلاعات ورود به سیستم و گزینه‌های صفحه نمایش خود را ذخیره کنید. کوکی‌های ورود به سیستم برای دو روز گذشته و کوکی‌های گزینه‌های صفحه نمایش برای یک سال گذشته است. اگر شما انتخاب کنید ” به یاد داشته باشید من Me”، ورود شما برای دو هفته ادامه خواهد داشت. اگر از حساب خود خارج شوید، کوکی‌های ورود حذف خواهند شد.

داده‌های شما را به کجا ارسال می‌کنیم

ما به هیچ عنوان اطلاعات کاربران را جایی ثبت و نگهداری نمیکنیم.و همکاران ما در بخش پشتیبانی سایت نهایت دقت و وسواس خود را به خرج می دهند تا کسی به این اطلاعات دست پیدا نکند.ما تنها برای اطلاع رسانی یا ارسال سفارشات یا پاسخ دادن به نظرات کاربران عزیز از اطلاعاتی که در سایت درج نموده اند استفاده می کنیم.و به خود اجازه ارسال پیامک یا پیامهای تبلیغاتی را به تلفن، ایمیل یا نشانی کاربران نمی دهیم.